Intresse av utlottning!


Jag kommer få hem lite Gelesocker multi ifrån Dansukker nästa vecka och tänkte höra om någon är intresserad av att testa en förpackning? I så fall lottar jag ut 2 st paket till två vinnare. Du kan göra tex göra suprenkel pannacotta på dom. Skriver även ned goda recept som du kan använda dig av till Multisockret.
4
Sara

Provar mer än gärna! :))))

Svar: Du får hålla utkik då :)
Linda

Madeleine

Åh. Skriv upp mig. Jag vill prova :))

Svar: Du får hålla utkik då :)
Linda

Marieangel

Jag vill gärna vara med i utlottningen😊

Svar: Härligt :)
Linda

Elin

Jag vill också testa! :) Min sambo är GALEN i pannacotta, bästa han vet! Så vinner jag skulle jag göra det till han varje kväll tills förpackningen är slut, typ. ;) Kram E

Svar: Ha ha härligt Elin. Du får hålla utkik i veckan då :)
Linda