En skön Söndag

Startade dagen med lite té till min frukost. Har börjat dricka massor med té på slutet, kanske beror på hösten. Något jag skulle vilja ha är stora, vida tekoppar. Jag har "bara" dessa ifrån Rörstrand som jag dricker mitt te i och visst funkar väl det men det är något speciellt med en extra stor kopp så jag måste nog ner på stan någon dag och söka efter några. Ska titta in på Indiska och se vad dom har för utbud.
 
Hittade en otroligt skön spellista på Spotify med perfekt söndags-mys-musik-i-min-mysbralla, sen kröp jag ner i soffan med ytterligare en kopp té för att söka inspiration inför kvällen 3-rätters middag somjag tänker laga till pappa och Kevin. Jag vill göra något speciellt till min pappa, en riktigt fin middag men jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Det enda som är klart är helstekt oxfilé, sen är det kaputt i hjärnan. Måste bero på att jag faktiskt har lite ont i huvudet efter middagen tillsammans med Cattis på Banken igår. Jag återkommer lite ang den middagen senare när jag fått lite bilder ifrån Cattis för jag hade ingen kamera med mig igår. Har både ris och ros att dela ut efter den middagen, men som sagt så återkommer jag om det.
 
 
Kan i alla fall visa vad denna fantastiska människa hade köpt med sig till mig i present. Exakt dom formar som hon själv har och jag kommenterat att jag gillade dom på hennes instagram. Tusen tack! Tror att jag ska inviga dom ikväll med en liten paj kanske!?
 
interior - te