Ugnsrostade tomater

 
Madde ville ha receptent på mina ugnsrostade tomater och jag såg att jag lagt in det förut i detta inlägg men med mat ifrån en hel middag så tomaterna får ett eget inlägg nu.
 
Lägg små tomater i en ugnsform, ringla över rapsolja och lite balsamvinäger, röd eller vit vinäger funkar lika bra. Krydda med salt/vitpeppar och färsk timjan om du har. Kör i mitten av ugnen på cirka 125 grader 2-3 timmar. Detta kan du förbereda dagen innan, så du förvarar dom i kylskåpet och på serveringsdagen värmer du på dom på cirka 150 grader 20 min. Såå enkelt och gott.
 
Dom andra två recepten du ville ha Madde kommer naturligtvis men i separat inlägg=).
 
 
1
Madeleine

Åh du är ju bäst! Vattnas redan i munnen på mig :)) tack tack tack!!!

Svar: Det var så lite sååå :) kommer på palsternackan under dagen
Linda