Magi på påse och Vitaminkur

 
God Morgon,
 
Idag fick det bli havregrynsgröt till frukost, vart så sugen på det igår när vi var och handlade. Jag har ätit kvarg så länge till frukost att jag börjar bli lite less på det så måste ha lite variation. Jag kryddar alltid min gröt med kanel innan jag värmer på den i mikron, så gott tillsammans med äppelmos.
 
Sen har jag funderar lääänge på att köpa Mivi total men har hört att den är så jäkla äcklig i smaken därför har jag hållt mig ifrån den. Sen  när jag jobbade härom dagen så tipsade en arbetskamrat mig om den, hon brukar köra en kur ibland med den för att bygga upp imunförsvaret och hon tycker den funkar bra så igår inhandlade jag den. Var lite rädd när jag skulle dricka den, Kevin tänkte också köra med den eftersom den är ifrån 3 år och uppåt. Vi satt med varsitt shootglas var i handen och tittade på varandra lite rädda, den doftar inte så gott heller. Vi hade varsitt glas med mjölk redo ifall vi behövde svälja ned med nått efteråt, så drack vi... Av ren reaktion så gick jag in på mjölken men det hade inte behövts. Den är ju inte alls så äcklig som jag trott, har druckit värre saker än så här. Första gången jag drack min bcaa trodde jag att halsen skulle frätas bort ha ha. Eller när jag skullle göra magundersökning så fick man dricka något riktigt vidrigt, där snackar vi döden. Kevin kanske inte var lika i tycket som mig men han drack igår och imorse utan problem. Det är en ny favorit på morgonen med vitaminer, vuxen ska ta 2 ggr om dagen så jag måste försöka komma ihåg att ta den på kvällen. Kommer absolut att köpa den här igen när denna flaska är slut..
 
Jag tar även Omega 3 eftersom jag inte äter så mycket fisk och inolaxol för att återställa balansen i magen, det bästa som har hänt mig. Det var faktiskt samma kvinna på jobbet som tipsade mig om inolaxol som Mivi total för kanske 1 år sedan och jag äter det fortfarande varje dag. Innan var det rena rama kaoset i magen, ballongmage, laktosmage, lbs eller vad man än kan kalla det jag hade/har så är detta rena miraklet för min mage. Så fort jag började med det så kändes det som jag gick ned 10 kg, innan fick jag knappt igen knappen på byxorna för jag var så svälld. Åkte in och ut ifrån akuten, sjukhusbesök, magont, springa på toa i tid och otid, det var ett helvete rent ut sagt. Varför jag skriver om detta är för jag vill tipsa er om det, ifall ni känner igen er så snälla testa Inolaxol.
 
Finns på Apoteket och en sån här flaska kostar cirka 149:- sen finns det även i en kartong och då är det portionspåsar, helt perfekt och den kostar cirka 130:-. Dom var slut sist jag skulle handla så fick lov att ta en flaska istället. Påsarna kan du ha med i handväskan eller vad som helst, för känner du något ifrån magen är det bara hiva i dig en påse. Magipulver på påse... Har tipsat jättemånga om det om har då inte hört en enda som varit missnöjd, har fått pappa att äta det med och hans läkare jublade av lycka när han fick höra att han börjat med. Klart att man ska dela med sig av sånna här tips som kan få en att må mycket bättre, hoppas detta tips hjälper en person i alla fall;). Kram på er..
 
frukost - vitaminer