En röst, vore så tacksam!

God morgon, för ett tag sen så skickade jag in ett bidrag till en tävling som äntligen har släppts för allmänheten att börja rösta på. Vi är runt 27 st matbloggare i Sverige som är med och tävlar detta år. Vinnaren ifrån Sverige får åka till Paris för att tävla i den stora finalen tillsammans med finalister ifrån Irland, Italien, Chile, Japan, Kanada & USA. Första pris där är en resa för 2 st till Chile i 7 dagar och få besöka Cono Surs vingårdar som även arrangerar denna tävling. Vore så tacksam om ni vill gå in och rösta på mitt bidrag. HÄR är en direklänk till mitt bidrag.
 
När tävlingen är slut kommer en broschyr med allas bidrag att delas ut på matmässor runt om i Sverige. Snacka om kul det ska bli att se sitt egna recept där + länk till min matblogg. *yeey* På Fredag är jag och alla andra deltagare nerbjudna till Stockholm för en mat- & vinkväll så idag ska det bokas tåg och hotell, ska bli riktigt trevligt. Tips på hotell på Söder; Medborgarplatsen, Skanstull, vid slussen, Globen eller liknande mottages mer än gärna. Kram på er..och glöm inte att rösta :)
conosur - matblogg - recept - tävling
1
ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D