Sömnig morgon

God morgon, idag är jag riktigt trött men jag & Kevin tog en riktigt mysig frukost tillsammans. Det är så skönt att han är hemma igen. Igår kväll var vi ned på stan och tittade lite på stan, bilder finns i sweetkay, nu när det är VM och vi gick förbi ett stånd där dom sålde rökt makrill som jag fick smaka på samt en räkröra. Just då kände jag inte alls för att handla något, var inte ens intresserad men den där makrillen var så fruktansvärt god så jag måste ned och köpa den innan dom försvinner ifrån stan på Söndag. Vagnen står utanför Falan gallerian, ungefär i mitten, mellan dom 2 olika ingångarna. Det finns bara en vagn som säljer rökt makrill imed olika smaker och smögenröra, tror jag dom kallade den. Kanske gott att göra en god röra tillsammans med makrillen och använda till bakad potatis.
 
Kevin smakade på en vanilj yoghurt ifrån Grådö Mejeri inne i Saluhallen som finns utanför Bishops och han älskade den, kostade bara 10:- så den fick följa med hem igår kväll. Sen fick han även en 3 dl ekologisk mjölk. Hoppas på fler matfynd.