Kvällens plock

Ikväll vart det lite småplock som kvälls "middag", både jag och Kevin älskar att sitta och plocka av massa godsaker. Var ner till Hemköp på stan idag för att testa deras delikatess men vart inte speciellt imponerad över deras salami/lufttorkad skink sortimentet och inte heller när jag öppade ett av mina salamipaket hemma då det var massa småbitar nerslänga i paketet. Vad ska jag med dom till? Köper jag salami så vill jag helst ha den hel och inte i 13 bitar men smaken är som baken. Tur att inte den personalen hörde vad jag muttade på om här hemma när jag öppnade det paketet, vad då gnäll kärring deluxe!
 
Får utforska fler butiker, när man själv jobbar i en delikatess så blir det ofta att man köper lika hela tiden och visst har man sina favoriter men jag vill testa lite nya smaker så får leta vidare. Dock så har vi ett riktigt stort och fint sortiment i delikatessen på Ica Maxi, Falun!
 
Men nu så är det dags att inta ryggläge, god natt!
 
ostbricka - salami