En kväll på Urban Deli Nytorget

Jag och Malin var så hungriga när vi kom till stockholm så det vart att stega ut ifrån hoteller och leta på ett ställe att äta på och det slutade med Urban Deli. Vi kunde inte riktigt bestämma oss för vad vi skulle äta så vi började med chark- & ostbricka.
 
Dock så var vi fortfarande hungriga efter detta så vi beställde in lite mer mat. Malin tog räkor med aioli och jag tog en halv portion med råbiff samt pommes och kan lova att jag sitter här sprängmätt efter denna kväll.
 
Den här oljan var så sjukt god att doppa bröd i med nymalt salt samt svartpeppar så jag köpte med mig en förpackning hem ifrån deras deli, rekommenderas alltså!
 
Dom hade så roliga drinkar så jag avslutade kvällen med att beställa in en Urban Basil Fudge,
supersmarrig men ack så liten.
 
Perfekt kväll och nu är det dags att krypa till kojs så man är pigg och fräsch till morgondagens frukostbuffé,
god natt mer er.
matblogg - stockholm - urbandeli