Tips: Vinn din egna Tassimo Charmy

Jag vann en Tassimo Charmy i måndags och igår kom den med posten, där snackar vi om att det gick snabbt och jag var överlycklig över det. Jag är en nybörjare när det gäller att dricka kaffe eftersom jag börjat med det i år och jag tycker kaffebryggare är så stora samt att vissa dagar dricker jag ingenting och en del dagar kan jag dricka flera koppar så detta tycker jag är ett bra komplement för mig. Ett plus är att man även kan göra olika drycker som cappuccino, latte, te och choklad för då kan man variera sig lite både med smaker på kaffe men även andra drycker samt att Kevin kan utnyttja maskinen också. Blir lite "lyxigare" än att stoppa en kopp med mjölk i mikron och hälla i 3 skedar oboy, visst han gillar det men jag tror nog att han kommer gilla detta också. Funderar även på att göra mig av med mikron, hur ofta används den egentligen?
 
Fick så klart testa den direkt igår kväll;)
 
Jag fick med 2 st kaffesmaker, det ingår i priset, och det är Gevalia Amazonas samt Ebony. Det är väldigt kraftiga smaker för mig så det ska inhandla lite fler samt mjölkskum...och chai latte.. och choklad!. Ja ni hör ju, kommer nog gå bananaz! Någon som har ett bra tips på vart man kan köpa kapslar till bra pris?
 
 
TIPS:Mellan vecka 28-33 så har Tassimo en tävling på Instagram på deras konto tassimosverige där du kan vinna din egna Tassimo Charmy. Det enda du behöver göra är dela din kaffestund och tagga bilden med #kaffeutanfilter samt @tassimosverige. {Glöm inte att ditt konto måste ha en öppen profil}
gevalia - kaffeutanfilter - matblogg - tassimo - tips - tävling