En växande gåva

Ikväll är jag och Kevin hembjudna till Malin på middag, lite sjukt då Madde även fråga om jag & Kevin ville komma dit på middag. Hur ofta händer det att jag blir bortbjuden på middag av 2 st olika människor till samma dag då? Aldrig!! Men Malin frågade redan förra veckan så valet var inte svårt och jag hoppas Madde bjuder in en annan dag istället:). Jag vill så klart ha med mig en gåva hem till Malin och jag känner verkligen inte för en vinflaska eller snittblommor, misstolka mig inte för jag älskar själv att få det men det är väldigt klyschigt därför väljer jag att ta med något annat. Var in på Plantagen efter mitt möte på jobbet och försökte komma på nått bra, det ska även vara en sak som symboliserar mig, det ska vara en tanke bakom presenten, det ska absolut inte bara vara något man greppar i farten, det är inte jag!
 
Mynta är verkligen något som symboliserar mig så det fick en sån planta, sen vet alla som känner Malin att hon älskar rosa, det går verkligen inte att ta miste på det så en rosa kruka fick det bli samt en fin liten griffelskylt som man kan skriva på med krita. Jag knöt öven fast en liten bit krita ifall hon behöver ändra på skylten.
 
Så nu ser jag fram emot härliga drinkar med mynta varje gång jag besöker Malin i sommar ;).