Boosta kroppen med vitaminer

Jag erkänner, jag är väldigt dålig på att äta frukt. Bär däremot är jag mycket bättre på att äta och melon ibland men då passar det verkligen bra att kunna göra juice på frukt så jag får i mig massor med härliga vitaminer ändå för juice med massa is och mynta har jag inga problem med att bälja i mig. Idag så pressade jag bara olika citrusfrukter men annars brukar jag även köra med min juicecentrifug om det är tex  äpplen och morötter med.
 
Skulle nog knappast sätta i mig så här många citrus på en dag, blir genast lättare att dricka det istället och med tanke på att hösten är här så brukar även förkylningarna lösa av varandra i hemmen så att boosta immunförsvaret med massa C-vitaminer har nog knappast någon dött av va? Snarare tvärtom..
 
Hur är det med ditt fruktintag per dag?
bloggse - citrus - dalarna - falun - immunförsvar - juice - matblogg
1
Zaisha <3

Älskar frukt så äter ganska mycket, brukar även göra massor med smoothies :)