En skål med vitaminer

Hej, hoppas ni har haft en fin helg med massa god mat? Själv så har jag haft besök hela helgen därav min tystnad och sen blev jag sjuk mitt i allt också så just nu är det inte så inspirerande matbilder att lägga upp kanske men imorse petade jag i mit en skål med banan, hallon, jordgubbar, blåbär och jag toppade allt med riven kokos samt mörk choklad. Lite lyxigt med choklad till frukost på en måndag kanske men hey, varför inte!?;) Man får balansera upp sin sjukdom med guldkorn och kastrullen går varm kan jag lova för jag gör inte annat än att dricka te.
 
Kolla storleken på blåbären!!!
 
Blir nog att krypa ned under en filt och kolla på en film snart, hoppas på en powernap också så återkommer jag med recension ang Keldas grytbas Taco och några bilder från helgen. Hej så länge..
bloggse - bär - choklad - falun - matblogg
4
Joanna- 8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så gott

Svar: Underbart!
Linda

Josefin Nilsson

Åh vad gott det ser ut! :)

Svar: Tack Josefin :) Det var det också ;)
Linda

Wilma Ahlborg

Åh gud va gott det ser ut!! Fin blogg :) kram

Svar: Tack =)
Linda

Veronica Wallgren

Gott!

Svar: Så gott!!
Linda