Nyhet: Kelda Grytbas

Kelda har släppt en grytbas i 5 st olika smaker och jag har fått chansen att prova 2 st av dom. Smakerna man kan välja mellan är Balsamico & Rostad Vitlök, Krämig Bolognese, Mild Masala, Taco och Texas Chili. Jag valde Taco och Bolognese, jag tror att vi skulle testa Taco redan ikväll. Det enda man behöver tillsätta i dessa är antingen kyckling eller köttfärs. Alla dessa grytbaser är helt utan tillsatser och har 120 dagars hållbarhet. Detta är tänkt som en smakrik middag på minuten som passar enkel vardags-variation.
 
Som sagt så kommer jag och Kevin att testa den med Taco smak ikväll tillsammans med tortillabröd, sallad och tacochips, jag kanske bara gör en sallad till mig med detta samt taco chips. Återkommer med recension..
 
Någon som testat någon av dessa?
bloggse - buzzador - dalarna - falun - grytbas - kelda - keldagrytbasbuzz - nyhet