Ostburgare XXL

Vi käkade hamburgare till middag idag och jag kan lova att jag kämpa för att få in denna hamburgare i munnen, första försöket så räckte inte munnen ens till hälften av hamburgare ha ha. Kevin bara ruskade på huvudet och skrattade åt mig men jag lyckades få i mig den. Dagens högrevsburgare bestod av guacomole som dressing, det receptet jag skrev igår, sallad, lök, tomat, halloumi, hamburgerost, knaperstekt bacon, ketchup & jalapenos. Tillbehör: sötpotatis pommes med salt, smoked paprika och färsk timjan.
 
 
bloggse - hamburgare - middag - ostburgare - sötpotatispommes
6
Kai

Ser supergott ut... Och så finns det dom som kallar hamburgare för "skräpmat" :)

Svar: Tack. Ha ha ja men precis..:)
Linda

Liene Svärd

Åh vad gott!

Svar: Supergott =)
Linda

a n n i k a

Mumsigt!

Svar: Mycket =)
Linda

Felicia

Ser riktigt gott ut :)

Svar: Tack Felicia =)
Linda

Jenny

Hej!

Ser jättegott ut!
Hur gör du dina sötpotatis-stripes så knapriga?

Kramar

Svar: Hej Jenny,
Jag låter potatisen ligga i kallt vatten en stund efter att jag har skurit dom och sen friterar jag alltid dom 2 gånger.

Hoppas det hjälper=) Kram
Linda

Jenny

Tack så mycket!!!! :)

Svar: Det var så lite så =) Du får säga sen om dom vart bra men det ska dom bli!
Linda