Sponsrad video: Findus!

Någon som testat dessa från Findus? Jag har inte det själv och jag är riktigt dålig på att äta fisk men jag försöker bli bättre på det och det som jag tycker är bra är att det kommer mer och mer fisk som ser bra och god ut i frysdisken. Förut tyckte jag det mest fanns packade torskbitar som en stor klump och man nästan fick hacka loss fileérna med spett men nu så finns det riktigt härliga och underbara portionsbitar som till exempel torskrygg från Findus och som Tina säger i videoklippet här ovan så behöver det inte kryddas med så mycket mer än salt och olivolja. Jag som älskar örter och citrus skulle nog även använda det till fisken, gud så gott!
 
Egentligen borde jag införa att vi äter fisk en dag i veckan här hemma men Kevin är lika som mig och älskar kött men det är nog också på grund av att vi mest äter kött så han är van vid det. Så fort jag frågar om vi ska äta fisk så blir det tvärt nej direkt så jag försöker inte ens att göra en rätt med fisk. Han kanske har riktigt dålig erfarenhet av något han ätit bara så drar han hela fiskligan över samma kant och tror allt med fisk är äckligt. Äter du mycket fisk? Köper du fryst fisk eller köper du hellre färsk? Och om du äter fisk vad är din favoritfisk eller har du fler favoriter?
 
 
Sponsrat inlägg i samarbete med Findus.
blogg - bloggse - findus - sponsratinlägg