Frukost i soffan ( Breakfast on the couch)

Idag startar jag dagen med frukost i soffan framför datorn faktiskt, Kevin sov fortfarande när jag bänkade mig här så kändes inge roligt att äta frukost ensam i köket. Jag tror jag hoppar skridskor idag, känner mig lite mörbultad i kroppen MEN shit vad skönt det var att komma ut och åka skridskor igår så absolut ska vi göra det mer.
 
//Today I start the day with breakfast on the sofa in front of the computer actually, Kevin was still asleep when I benched me here, felt so boring to eat breakfast alone in the kitchen. I think I skip skating today, feeling a little bruised in the body, but shit what a relief it was to come out and skate yesterday, so surely we should do it more.
 
Känner att jag har massor med matinlägg som jag borde försöka få upp, sen kommer pappa hit idag så vi får se hur mycket som hinns med, känner mig så otroligt seg också och det får man väl vara idag. Det är ju Söndag trots allt..
 
//Feel I have plenty of food posts that I should try to get up, and then my father coming over today so we'll see how much I have time for, feel so incredibly tired too and thats okey today, right. It's Sunday after all ..
 
 Finn Crisp, mosad avokado med chilisalt, ruccola och paprika.
 
// Finn Crisp, smashed avocado with chili salt, arugula and peppers.
 
 I i skålen: Vaniljkvarg, keso, nötter, hallon, goji och blåbär I
 
In the bowl: Vanilla quark, cottage cheese, nuts, raspberries, goji and blueberry
bloggse - breakfast - coffee - finncrisp - foodblog - foodblogger - frukost - kaffe
1
Elin

Ser jättegott ut! :)

Svar: Tack :D
Linda