Saturday Chill

God morgon på er, hoppas ni sovit gott? Själv vaknade jag 05:30 imorse, VARFÖÖÖR!? När man väl får sova hur länge man vill nej dåå ska vi vakna så tidigt som möjligt och jag har typ det omöjligt att kunna vila på dagen. Idag blir det nog inte många knop för igår var jag hemma hos min vän Annsi och åt gott samt drack vin så jag är lite seg idag. Tror jag ska försöka lägga upp några inlägg som ligger på hög, mysa, äta gott, pilla navelludd, smyga runt i mina mysbrallor hela dagen etc etc. Sen ikväll ska jag absolut bänka mig framför Mello! Vet dock inte riktigt vem jag hejjar på, jag tror Molly faktiskt för hennes låt är riktigt bra. Vem hoppas du vinner?
 
Här tillbringade jag min morgon under frukosten och nu har jag bytt ut köksstolen mot sängen, så himla skönt att kunna mysa ner i sängen och klicka på tv:n med datorn i knät.
 
Mitt anteckningsblock där jag kladdar ner ideér, recept etc.
 
 
Älskar färska snitt blommor
 
Just nu dricks det mycket té här hemma och dagens smak blev Rababer/Vanilj.
 
Kvarg, kanel, blandade nötter/torkad frukt, agavesirap
 
Finn crisp, smör, mosad avokado med chilisalt & paprika
 
Mätt och belåten en stund..
 
 
bloggse - frukost - lördag - melodifestivalen - mitthem - tulpaner