#tb min bild i Vogue (#tb my pic in Vogue)

Idag tänker jag faktiskt köra en throwback tillbaka till just detta datum för ett år sedan när jag vaknade upp och får en stor glädjechock när jag ser att Vogue har publicerat en av mina bilder från min instagram på deras hemsida. HOLY SHIT!!! Det var sjukt och detta gör mig stolt över mig själv så idag har jag fått inspo att baka något gott, recept på det och bild kommer i ett senare inlägg. Kan säga att det innehåller jordgubbar i alla fall och formen symboliserar kärlek. Exakt vad alla människor borde känna, en massa kärlek och det vill jag även ge till ER ♥.
 
//Today I actually gonna run a throwback back to this date a year ago when I woke up, and get a great joy shocked when I see that Vogue has published one of my photos from my instagram on their website. HOLY SHIT !!! It was sick, and this makes me proud of myself so that today I received inspo to bake something delicious, recipe on it and the pictures will be in a later post. Can say that it contains strawberries and the shape symbolizes love. Exactly what everyone should feel, lots of love and that is what I also want to give to YOU .
 
Länk ---> Vogue min bild ligger på nummer 15. #tacksam #stolt #kärlek
 
Link --> Vogue, my pic is nb 15. #grateful #proud #love
 
blogg - bloggse - dalarna - falun - foodblogger - foodie - inspo - kärlek - love - paj - pie - proud - stolt - sverige - tb - vogue - voguecom