Yummifood på Tuben!

När mina systrar var här för några helger så åt vi en rejäl brakfrukost på Lördagen, älskar verkligen att sitta ned med familj & vänner och äta i timmar. Måste vara en av dom bästa sakerna som finns, för då umgås man verkligen. Allt är så stressat jämt så det betyder mycket för mig med ha den tiden tillsammans.
 
//When my sisters were here for a few weeks ago, we ate a hearty breakfast on Saturday, I really love to sit down with family and friends and eat for hours. Must be one of the best things that exist, because then you really socialize. Everything is so stressed all the time so it means a lot to me to have that time together.
 
Sååå igår gjorde jag något jag har funderat på länge och somn jag nämnt för er tidigare. Jag startade en youtube kanal för Yummifood!!!!! Jag bara gjorde det, PANG, hann inte ens fundera på det men kan lova att jag hade svårt att sova inatt inte bara pga av det utan min mage som levde rövare men klart som sjutton man får press på sig och jag funderar på vad mitt första klipp ska bli. Eller det ligger ett klipp på kanalen nu men det var mest för att kolla så allt funkade, har mina funderingar på att baka idag eller i helgen & filma det. Annars blir det nästa vecka för jag kommer få ett S T O R T paket med produkter (och rabattkod för mina läsare) som jag tänkte göra en first impression på, Kevin tror jag skulle vara med och vara gäst. Kommer bli så kul! Dock måste jag klura ut vart jag ska filma i lägenheten bara.. Att redigera filmer gjorde jag mycket för många år sedan i Sony Vegas men dom skillsen vet jag inte om dom finns kvar. Hittade på ett redigeringsprogram igår med det verkade vara för sånna som är king kong på redigering så jag kanske inte ska börja med det programmet, då får ni nog vänta ihjäl er på en film. Men gå gärna in och prenumerera redan nu @ Yummifood  nu så ni inte missar något :).
 
//Sooo yesterday I did something I have been thinking about for a long time and I have mentioned it to you earlier. I started a youtube channel for Yummifood !!!!! I just did it, WHAM, did not even think about it but can promise you that I found it hard to sleep last night not only because of that, my stomach was like a roller coaster, but of course you get pressure, and I think about what my first video should be. Or there is a clip on the channel now but it was mostly used to check that everything works, thinking about baking today or this weekend and film it. Otherwise it will be next week, I will receive a B I G package of products (and a discount for my readers) that I was going to make a first impression video on with my son Kevin, that would be my first guest. Will be fun! However, I have to figure out where I should shoot in the apartment only .. To edit movies I made very many years ago in Sony Vegas but those skils I do not know if they are still there. Found an editing program yesterday but that program seem to be for people who are King Kong on the editing so perhaps I should not start with that program, then you will have to wait probably a year for a movie. But please go and subscribe already @ Yummifood now so you do not miss anything :).
 
Några önskemål på något ni skulle vilja se på tuben? Jag är öppen för alla förslag :). Tips och trix för att bli en bra Youtubare tar jag också mer än gärna emot för er som är proffs.
 
// Some requests for something you would like to see on the tube? I'm open for any suggestions :). Tips and tricks to become a good YouTuber I also more than welcome for those who are professionals.
blogg - breakfast - falun - foodchannel - frukost - matkanal - youtube
2
Felicia

Så gott!

Svar: Jaaaa :)
Linda

Veronica Wallgren

Åh vad gott det såg ut :)

Svar: Tack Veronica =)
Linda