Morgonmys

Idag fick det bli ägg & bacon till frukost, dock gillade jag inte baconen som jag hade köpt ifrån City Gross, dom smakade inte bra, tror det var deras egna märke. Inte att rekommendera alltså! Tur jag slutat handla där nu ;)
 
Ägg är så gott i alla slags former, så mycket ägg som jag ätit på slutet har jag nog aldrig ätit i mitt liv. Tycker det går platta efter platta hela tiden, börjar väl snart låta som en höna he he. Men det går ganska mycket ägg om man gör omelett, äggröra, pannkakor, kokt ägg, stekt ägg, pocherat ägg etc etc.
 
Känner mig otroligt mätt efter det här lasset så jag lär nog klara mig ett bra tag nu, ska dock fortsätta dricka lite te och leta lite inspo för bakning. Fick en STOR kartong med Odense produkter igår så bakning verkar stå på agendan dom näst kommande dagarna. Dock kan jag inte sätta i mig allt själv så kanske får bjuda in till fika eller ge bort något som gåva. Beror på vad det blir för gott. Hade varit enklare om Kevin hade varit hemma får då kunde han och hans kompisar smaska i sig allt, men snart så är prinsen hemma igen och som jag längtar tills dess..
frukost - lchf
2
Sofia Eklund

åh va gott!

Svar: Ja verkligen :)
Linda

ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :D