Water, ice and some friends

Jag glömmer ofta bort att dricka vatten när jag är hemma men gör jag iordning en sån här goding så är det lättare att komma ihåg det och sen är det mycket godare än bara vatten som kommer ur kranen. Denna är smaksatt med färsk persika, nektariner, kiwi, mynta och massor med is. Färgen på detta höstiga lack hittar ni inne i min privata blogg, sweetkay.
 
Eftersom dom senaste inläggen har handlat om massor med kalorier så drar vi ned på dom lite i detta inlägg, skriver jag medans jag sitter och trycker i mig kakor sen gårdagens bakning haha!
 
Spiderman var också sugen på vatten och det ska man verkligen dricka mycket av när man är förkyld så man driver ur alla basilusker snabbare ur kroppen. Mera detox!
 
Undra hur många påsar med is jag köper ifrån affärerna på 1 år, vill jag ens veta? Allt blir så mycket godare med is.. Lämnar er med ett litet tips om att inne på Fikabox facebook så kan du och en vän vinna 1 månads fri prenumeration just nu, sista tävlingsdagen är imorgon! Nu är det dags för mig att kocka iordning det vegetariska tipset jag skrev om igår, kan lämna en ledtråd att det det handlar om portabella. Återkommer med resultatet senare, hej så länge.
bloggse - dalarna - detox - dryck - falun - frukt - is - matblogg - mynta - tips - vatten
3
petra

Så fräscht o gott det ser ut,jag har blivit så dålig på att dricka vatten nu så detta måste testas.

Svar: Tack Petra, men då måste du göra detta!
Linda

Liie

Oj det såg riktigt gott ut det där! Jag är superdålig på att dricka vatten, men jag är också riktigt dålig på att ta mig tid att göra något gott och fint som det här.

Svar: Det är ju ganska enkelt, är bara kasta ned vad man har för frukt/bär hemma och då blir det att man blir mer sugen på att dricka vatten =)
Linda

Johanna

ser jättegott ut!

Svar: Tack söta
Linda