En is kaffe tack!

God morgon, idag drar vi iväg och kränger grejer på Loppis. Det är så skönt att rensa ur hemma och bli av med massa saker, eller jag hoppas att vi blir av med det mesta i alla fall för jag vägrar dra hem på sakerna igen då kör jag det till ta-till-vara.
 
Hade varit gott att ta med en termos med is kaffe som denna jag gjorde igår. Det enda som är i glaset är is, kaffe, monin vanilj & caramel samt mjölk. Riktigt gott med is kaffe tycker jag, kommer nog dricka mycket sånt i sommar..
 
Får bli en termos med Rynkeb´s sagolika blåbärssoppa och is idag istället, är lite matigare än en kaffe. Den får jag köpa varm på plats. Ha en fin dag, kram på er..
blogg - bloggse - dalarna - falun - iskaffe - kaffe - monin - tulpaner
1
Fairyland surprises

Vilka vackra bilder!!

Svar: Tack snälla :D
Linda