1500 följare @ IG, SFS Weekend!

Hej, God Morgon! Idag nådde min mat instagram 1500 följare så jag firar med en SFS över helgen om ni vill vara med, ni finner kontot under yummif00d. (Alltså nollor istället för bokstaven O.) Nästa vecka kommer jag även att köra igång en tävling, dock vet jag inte hur jag ska lägga upp den ännu, om den bara ska vara på IG eller om man även kan tävla här inne... Ska fundera på det. Förslag?
 
Dags att göra sig iordning för 11:00 kommer Micke över på kaffe, hej så länge..
 
 
//Hello, good Morning! Today I reached 1500 followers @ my food instagram so I celebrate with a SFS over the weekend if you want to join, you will find the account under yummif00d. (Zero instead of the letter O).
 
Time to get ready, around 11:00 Micke will come over coffee, bye for now..
dalarna - falun - frukost - instagram - matblogg - sfs