Efter cardio, åt jag.. (After cardio, I aet..)

Känns som min blogg förvandlats till en frukostblogg om man tänker på dom senaste inläggen ha ha. Jag har inte så inpirerande lunch eller middagsinlägg att komma med just nu så det får bli en frukost idag med. Jag var till gymmet och körde cardio imorse så jag körde på med en tallrik full med godsaker efteråt.
 
//Feels like my blog turned into a breakfast blog if you think of them last posts ha ha. I do´nt have inpirerande lunch or dinner posts to come with right now so it will be a breakfast today also. I was at the gym and did some cardio this morning so I fix a plate full of treats afterwards.
 
 Vaniljkvarg, keso, bananer, jordgubbar, blåbär, passionsfrukt och valnötter.
 
Vanilla quark, cottage cheese, bananas, strawberries, blueberries, passion fruit and walnuts.
 
 Pretty satisfied
berries - bloggare - bloggse - breakfast - bär - dalarna - falun - foodblog - frukost - kvarg - matblogg - quark - sweden
1
Emma / fotograf i Hudiksvall

Det där ser ju inte dumt ut ;o

Svar: Riktigt smarrigt!
Linda