Frukost före skridskor (Breakfast before ice skating)

Idag startade vi dagen med en rejäl frukost och Kevin hade beställt nutellafyllda croissant så klart, hans favorit:). Vi tänkte dra ut och åka skridskor nu på dagen så tror jag att pappa kommer och hälsar på under eftermiddagen och jag känner mig riktigt sugen på tacos idag så vi får se om det blir nått sånt..
 
//Today we start the day with a serious breakfast and Kevin had ordered nutella filled Croissant, of course, one of his favorite :)We'll go ice skating under the day today and I think that dad comes to visit during the afternoon and I feel really cravings for tacos today so we'll see if there will be anything like that ..
 
Så superfina tallrikar av märket Eva Solo som jag även tävlar ut på min instagram @ yummif00d just nu.
 
 
bloggse - breakfast - croissant - dalarna - evasolo - falun - food - foodblog - foodblogger - frukost - tävling
2
Elin Larsson

Ser helt underbart ut!

Svar: Tackar..
Linda

a n n i k a

Gott!