Arbetsintervju & Bloggbyte!?

Hej på er, hoppas ni haft en fin dag? Själv har jag haft fullt upp med att utträtta ärenden och sen var jag faktiskt på en nästan 2 timmar lång jobbintervju. Känner mig helt mosig i skallen efter denna dag och när jag kom hem så gjorde jag iordning mina tulpaner jag köpte igår, arrangera ihop dom på lite annorlunda sätt än vad man brukar. Jag tycker det vart superfint, vad tycker du? Har tyvärr inte så matiga bilder att lägga upp just nu, har mina tankar på andra håll bl.a jobbintervjun men nu är den över och jag kan släppa det. Jag vart även erbjuden ett jobb förra veckan som kom pang och jag fick lov att bestämma mig typ direkt så det har varit så mycket känslor och funderingar sen förra veckan men jag kände att det jobbet inte riktigt passade vart jag är i livet just nu så jag tackade nej. Dock hoppas jag på att jobbintervjun jag var på idag kommer gå bra för det jobbet skulle passa mig mycket bättre.
 
I höstas så fick jag förfrågan från en annan bloggportal om jag ville blogga hos dom och jag valde att tacka nej då jag trivts bra på blogg.se och jag är otroligt glad över hur mycket dom har lyft mig samt att jag ligger på My Food. Dock har jag inte riktigt kunnat släppa förfrågan och har funderat fram och tillbaka, gjorde jag rätt som tackade nej eller gjorde jag ett stort misstag!? Och jag vet inte om vi ska kalla det ödet eller en andra chans men jag fick mail ifrån samma person förra veckan igen som undrade om jag ville byta till deras bloggportal och bli en av deras toppbloggare... Så, hur nu är det hjärnsläpp totalt hos mig! Jag vill utvecklas hela tiden och detta kan vara en bra chans för detta, känns lite som att allt står still nu. Så vad tycker ni att jag ska göra, flytta bloggen eller vara kvar på Blogg.se? Och om jag flyttar till en annan portal, följer ni med mig dit isf?
 
Nu behöver jag släppa mina tankar ett tag så jag tänker traska in i köket och baka en jäkla massa bullar!
 
förvirrad - hjärnsläpp
2
Sarah

Så fina tulpanerna va :)

Svar: Tack Sarah :)
Linda

Malin

Jag hittade nyss hit till denna inspirationsrika blogg men jag tror du kan göra rätt i att byta portal, tror att bloggen kan få ett lyft framåt då! Jag gillar verkligen din blogg och dess innehåll men kan tycka att den känns aningens omodern (som många andra som ligger hos blogg.se), tror som sagt att hela bloggen får sig ett lyft om du byter. Jag som nyprenumerant kommer följa med! ;) Lycka till!

Svar: Tack snälla Malin, det var som en liten spark i baken. From idag är jag toppbloggare på Finest med denna blogg så jag hoppas du följer med mig dit! Kram
Linda